Reklam tasarımları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi midein, sağlam çok bileğmeselekeni kullanmaktadır. Mütehavvil derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, zevküsefa, güçlü yaşam standartları, rahatlık, karşı, ileri teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Umum bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni veya esasen pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın ahiz davranışını göstermelerini tedariklemek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı amaçlara yönelik ama nihai nişangâh, her dakika henüz şu denli satış olmakla birlikte, ekseri, reklamın amaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın gayrı markalara tercih edilmesini tedariklemek olabilmektedir. Bunlarla birlikte, firmaların içtimai ağırlık adına veya kendileriyle alakadar çıhun herhangi bir düşünceyi savunmak veya reddetmek adına bünyelabilmektedir. Umum bunların tasarımı bünyelırken, en şu denli önem nâkil laf, inandırıcı bir şekilde meselelenmesidir. Kimi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimi konusundan dolayı, bazısı meselelenme biçiminden dolayı, bazısı bile seçilen tasarım kabilinden dolayı, insanları inandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda sorun, bazısı dakika kullanılan oyuncuların sosyete içerisinde sahip olduğu konumla alakadar olabilirken bazısı dakika karşıtlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Huzurlıklı diyaloglarla örülen tasarımların inandırma etmekten ırak olmasının bir gayrı sebebi bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğası gereği, söylenenlerden çok gördüklerine henüz çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, gayrı türlere gereğince henüz azca inandırma edicidir. Hayallerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok azca cümle veya ifadelerin belde aldığı reklam türleri henüz çok inandırıcı olmaktadır. Vesair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir etki unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. Vesair bir ifadeyle, henüz canlü bir etki yaratabilmek midein, reklamlarda kullanılan mizah, sefalı haller, güçlü yaşam standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanlar, etki unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzum bırakmadan akseptans ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, hayallerin olduğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasarım biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda lügatünü ettiğimiz etki unsurları haddizatında esaslı seçilmektedir. Lakin burada sorun, onların kullanılma biçimi olmakla birlikte, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Kısaca seçilen etki unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere sahip olması gerekmektedir. Lakin umumi olarak reklamlar inandırıcı yürütmek zorundadır. Bunun yanında muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın asıl kuralı nişangâh kitleye hitap geçirmek, bu nişangâh kitle ile empati kurarak kampanya görüntülemek makro pay sahibidir. Böylece nişangâh kitle(ler) markayı ve ürünü henüz çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).